woensdag 17 april 2013

50 volgers

Lieve mensen,

Sorie dat ik de afgelopen 2 dagen weinig online was op het blog.
Er waren wat problemen zowel hier thuis en met mijn dinnetje en haar dochter.
Hopelijk komt de rust terug. Soms is het moeilijk partner, moeder, oma, en vriendin tegelijk te moeten zijn zonder jezelf te verliezen. Maar oke het is even niet anders.

Maar ik ben erg blij te zien de vijftig volgers te hebben bereikt. Morgen als ik van de huisarts terug kom zal ik de rest van de namen die ik nog niet had opschrijven en in een bakje doen en er eentje uittrekken. Dus morgen horen jullie wie de candy krijgt opgestuurd.
Slaap lekker allemaal en tot morgen.

2 opmerkingen:

  1. Succes en sterkte met alles wat je doen moet. Fijne dag, gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op naar de honderd, het gaat soms heel vlug. Ik in 3 maanden al 70 volgers. Ik heb iets heel anders bedacht als candy en de datum weet ik ook al alleen maak ik die nog niet bekend. weet nog niet hoe dat in het gat te gieten, zegt het spreekwoord.
    groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen