woensdag 16 oktober 2013

kerstcreatie

Hallo lieve blogvriendinnen en alle lieve nieuwe volgers welkom. Het is zo leuk de volgers te zien groeien.

Ik ben even wat inspiratie kwijt om een kaartje te maken,... een opdracht lukt me prima maar daar alle gebeurtenissen om mij heen en mijn gezondheid ben ik even mijn fantasie kwijt.
Ik ben inmiddels met mijn slaapmedicatie gestopt nadat ik vorige week via de huisartsen post per ambulance naar het ziekenhuis moest, mijn bloeddruk was erg hoog ,hartslag was hoog en onregelmatig dus dat was schrikken en nog erger toen ik hoorde dat ik moest blijven.
Gelukkig was het naar veel onderzoeken duidelijk dat ik geen infarct had gehad. Ze denken nu dat er door een combinatie van verschillende medicijnen toch een stolseltje heeft gezetten en dat dit door zes maal in vier uur nitrispray is opgelost in mijn bloedbaan. Pfff het maakte mij daarna wel boos dat niemand twee weken eerder nadat mijn hartfilmpje niet goed was actie heeft ondernomen, en mij vertelde dat ik vooral niet moest stoppen met de medicatie . Gelukkig ben ik erg eigenwijs en had dit wel gedaan een paar dagen voordat ik naar het ziekenhuis moest. En lieve dinnetjes, ik voel me elke dag beter,.. ik heb het vijf weken geslikt en het duurt ook minimaal vijf weken voordat het uit je bloed is verdwenen. Dus nog drie weken maar dat moet geen probleem zijn toch nu het na twee weken al veel beter gaat. De 23ste nog voor een gesprek naar mijn huisarts over mijn longfoto`s die ook niet helemaal oké leken,... jammer dat ze dan niet meteen vertellen waarom. Ik moest maar een afspraak maken bij een longarts? En een vervolgafspraak bij mijn eigen cardioloog(die ik niet heb en had) in het Ruwaard van putten ziekenhuis,... uhh die was toch dicht ik woon er zelfs immers vlakbij. Het is zelf bijna wekelijks in het nieuws.Dus Ann gaat lekker eerst naar haar eigen huisarts.
Alles komt in drieën zeggen ze toch,..... na het noodweer van Zondag hadden wij lekkage via het dak, zo onze cv-ketel in en ja je raad het al die is kapot. Al vijftien jaar oud en dus niks terug van de verzekering. Inmiddels is er een nieuwe cv-ketel geplaatst vandaag en komen ze nog het dak inspecteren . Maar het is in ieder geval weer lekker warm binnen. Dus vandaag lekker met een dinnetje en mijn kleizoon van 7 die hier logeert aan de freubel geweest. De grotere creaties gaan me iets makkelijker af.
Ik heb een soort van kerstkrans gemaakt van papier van een oud boek, deze op een plaatje boord geplakt met een lijmpistool. En wat je niet moet doen zoals ik heb gedaan hem daarna pas bewerken met inkt en embossing poeder.
Ik heb ongeveer negentig soort van scones gebruikt. Er moet nog een lint aan om hem op te hangen.




33 opmerkingen:

  1. Wat speciaal Ann. Mooi om aan een deur te hangen. Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter nu met je gezondheid! Toi toi! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is heel erg leuk

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein Adventskranz aus alten Buchseiten gerollt ist Traumhaft schön gelungen. Eine sehr schöne Idee. Vielen Dank für die Inspiration.

    Ich wünsche Dir Gute Besserung, das Du sehr bald wieder Gesund bist.

    ♥ herzliche Grüsse, Carmen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig zeg en wens je veel sterkte toe, rustig aan doen hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt heel wat beleeft ik hoop dat het nu de goede kant weer op gaat Je hebt een hele mooie kerstkrans gemaakt.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is niet best wat je allemaal heb mee gemaakt Ann,gelukkig gaat het nu beter.Deze creatie is weer heel mooi geworden.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, wat een verhaal, Ann. Doe rustig aan en denk aan jezelf, de inspiratie komt vanzelf wel weer. Mooie kerstkrans!
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een akelig bericht en kan je zien wat medicijnen met je lichaam ook kan doen. Brrr. heel veel sterkte en beterschap.
    De krans is mooi gemaakt en is natuurlijk best veel werk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De krans is prachtig geworden. Wat een leuk idee!
    Heel veel sterkte met je gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pfff wat een verhaal en wat is dat schrikken, heel veel sterkte er mee en ook veel beterschap en hopelijk gaat het nu alleen maar de goede kant op. En wat een pech ,et de waterschade zeg, zul je net weer hebben! Je scone krans is erg mooi, ik zag laatst op imternet ook zo'n krans met scones en die had hem op een stro krans gedaan met tilantia er tussen, zag ook leuk uit! Deze beauty mag je lekker ophangen en er van genieten, en op een dag komt het weer goed met je inspiratie, dit is een begin! Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oeh, wat een verhaal zeg! Gelukkig dat je eigenwijs bent, misschien is dat je redding wel geweest....
    Je creatie is supermooi! Leuk idee om van een oud boek zoiets gaafs te maken.
    Ziet er geweldig uit!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave krans!! en wat een super idee, hij is prachtig.. en hoop dat je je nog steeds beter gaat voelen. en ik duim voor je longfoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi,

    Veel beterschap,Anneke,

    Je creatie is super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een verhaal Ann. Gelukkig gaat het weer beter met je.
    Je creatie ziet er fantastisch uit. Heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige krans,een sieraad op tafel.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jeetje Ann dat was zeker wel eeeerg schrikken. Hopen dat het bij de longarts wel mee gaat vallen. En dan nog een lekkage kapotte ketel, het zit jullie niet mee. Ik hoop van harte dat alles goed komt, vooral je gezondheid, want die is toch het allerbelangrijkst. Je krans is heel mooi. Je brengt me weer op een superidee. liefs wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig gemaakt. Maar wat een werk Ann. Is dat niet te inspannend voor je. Ja het is vervelend als je de dupe bent van bepaalde bureaucratie. Maar het is zonder meer slecht als er niet goed opgelet wordt. Zelfs een dommie weet dat Ruwaard van Putten dicht is . Neem dan eerst eens contact op voor je iemand de stuipen op het lijf jaagt.
    Ik wens je veel beterschap toe en we wensen je van hier heel veel sterkte. En lees je bijsluiters nog eens door, meestal word je er wijzer van. Ik vorige week ook weer.
    Veel gezondheid toegewenst Ann. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Amai wat heb je al wat meegemaakt de laatste dagen hopelijk komt alles terug in orde met je gezondheid ,hou er de moed in.
    Je kerstkrans is prachtig gedaan.Een vintage kerstkransje heel leuk zeg,en leuk modelletje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Ann, wat een vervelend bericht, dat was wel even goed schrikken natuurlijk en zeker dat je in het ziekenhuis moest blijven, heb je in Dirksland gelegen? daar weten ze toch wel dat het ziekenhuis in Spijkenisse gesloten is? Veel sterkte met alles. Trouwens je mag dan wel je inspiratie even kwijt zeggen, maar ik vind dit toch een geweldige creatieve uitspatting hoor, wat een werk maar erg mooi en heel apart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel erg mooi gedaan en gemaakt Ann.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ann,
    Ik schrik van je berichtje, maar je voelde je er immers niet happy bij om die slaap medicatie te slikken, het was echt kiezen voor je en nu dit allemaal! Gelukkig is het goed afgelopen....wat een toestand! En dan nog lekkage van het dak, nog extra onkosten toe! Gelijk heb je om maar wat ontspannends te gaan doen. Maar wat veel scones heb je gerold zeg, wel een beetje jammer dat de embossing poeder niet het gewenste resultaat heeft, want het is een prachtige krans....misschien kun je er wat glitter of sneeuwpoeder opdoen, om
    de embossing poeder wat te verdoezelen. Maar het is een super gaaf idee om dit te maken!! Pas goed op jezelf, en denk maar zo ook al slaap je niet, rust je toch! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Ann ,
    hoop dat het wat beter gaat met je gezondheid ,ik weet er alles van als je zelf alles in de gaten moet houden ,heb zelf vorige jaar mei een hart aanval gehad op vakantie ,en ik blijf pijn houden in mijn link arm en op mijn borst , twee geleden zijn ze er achter gekomen dat ik de syndroom van tietze heb .Je heb werkelijk weer een mooi kunst stukje gemaakt .
    groetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jeetje Anneke wat een schrik zeg, echt niet leuk wat je allemaal hebt moeten meemaken, heel veel sterkte meis. Hou je taai hé. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super gaaf gemaakt!
    Ik heb net met open mond je verhaal zitten lezen. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Het is allemaal zo vanzelfsprekend als het allemaal goed gaat met je gezondheid. Dit is wel ff schrikken zeg. Fijn om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat. Hopelijk gaat de rest van het herstel ook zeer spoedig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat ontzettend mooi gedaan!
    Een leuk idee voor een krans...en we hebben allemaal nog wel ergens een oud boek liggen nietwaar?
    Heel veel sterkte met je gezondheid....hoop dat het snel weer goed met je gaat!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje wat een naar verhaal .
    Hoop dat het gauw wat beter gaat
    heel veel sterkte .
    en dan ook nog lekkage jeetje ja alles komt tegelijk .
    De krans is wel een heel leuk idee en prachtig gemaakt .
    ga ik zeker onthouden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Super mooi Ann, en wat een werk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie krans heb je gemaakt. Ook je vorige creaties zijn erg leuk, ik kom je dus ook volgen. Heel veel beterschap gewenst! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ziet er erg leu uit, verder wens ik je heel veel beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wauw wat een prachtige krans
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wow wat een werk en wat een pracht decoratie is het geworden! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen