vrijdag 15 september 2017

vlinder

15th September Challenge #81


Sponsor - Conie Fong
Theme - Three of a Kind
digi- Butterfly

Goedemorgen dames,

We gaan nu echt richting de herfst. Wordt weer lekker gezellig fröbelen . De kachel is hier al op stand-by gezet. Met mijn rug is het halen en brengen maar we blijven positief.

Ik ben in de weer geweest met de digi hieronder. Het is een digi van Conie Fong.
Ik dacht ik heb nog zoveel stickervellen laat ik die ook eens wat meer gaan gebruiken.
Ik hoop dat jullie weer gezellig meedoen met deze nieuwe challenge.




7 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke zomerse kaart. Zo schattig! Jammer dat het al zulk herfstweer is...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt Ann, schattige digi, mooi gekleurd.
    Wat gaaf met de vlinders.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Ann. Met dit mooie meisje en prachtige vlinders!
    agvansplunter@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan, Ann. Vervelend van je rug.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen