dinsdag 27 november 2018

Gnome

Hallo allemaal,

Het spijt mij dat ik zo weinig reageer bij anderen. Ik kom echt tijd tekort. Er zijn vanaf de zomer hier zoveel nare dingen gebeurd. Ook ben ik geopereerd en als klap op de vuurpijl kreeg mijn partner 3.weken geleden een bedrijfsongeval. Hij verbrijzelde vier vingers die er nog bijhouden aan een velletje. Een stuk van zijn ringvinger is verloren de rest zit met pinnen in elkaar. Ik ben nu vorm 2 mensen mantelzorger. Niet.erg hoor maar wel rennen de hele dag. Ik doe niet wel een paar dagen over een kaartje maken. Ik had een leuke gnome stempel al een paar.maanden in huis en nu eindelijk een kaartje ermee gemaakt.


4 opmerkingen:

  1. Het zit jullie ook niet mee is ook geen wonder dat je hierdoor helemaal geen tijd hebt om ook maar iets voor jezelf te doen.
    Rustig aan en sterkte.
    Je gnomes staan wel super leuk te stralen op je kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zit jullie ook niet mee Ann....denk ook aan jezelf he!
    Je kaart is prachtig!
    Groetjes en heel veel sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ach....wat een pech allemaal. Heel veel sterkte voor jullie!
    Je kaart is GEWELDIG!!! Super mooi gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart,Ann.Mooi afgewerkt met het huisje en de gnomes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen