woensdag 8 mei 2013

Weer een beetje rust

Hallo lieve bloggers,

De rust is een beetje terug gekeerd gelukkig.
We hebben veel geregeld en acties ondernomen. En hopelijk gaan die nu eens een keer wel werken .
Het is lastig tegen allerlei vormen van regels en bureaucratie aan te lopen.
Maar we hebben het maar weer gedaan met zijn allen.
Lieve bloggerdinnetjes heel veel dank voor de hartverwarmende berichtjes van jullie, dat doet een mens goed.
Ik had wat dingen vorige week al af om mee te laten doen met een challenges maar ik plaats ze nu zonder mee te doen.
Er was een challenge met een creatie voor Moederdag. Ik heb geen banden meer met familie en zeker niet met mijn moeder helaas. Maar er zijn wel twee lieve mensen in mijn leven die nog meer als dat voor mij betekenen. Daar is deze creatie voor. Iemand heeft hem inmiddels al gehad. En die is er geweldig blijk mee.






De stempels zijn van different color en bewerkt met distress inkt.De potten zijn gevuld met de benodigde ingrediënten om de taart te maken, en op het label staat wat je er nog aan toe moet voegen.

16 opmerkingen:

  1. Hoi Ann, wat wordt je moe van al die dingen die maar niet geregeld te lijken worden. Gelukkig voor je dat er nu een beetje uitzicht komt. Je mooie crea's zien er prachtig uit en nog wel een recept erbij, groetjes en het beste met alles, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel origineel en erg mooi , fijn dat er een beetje rust is nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er mooi en vooral smakelijk uit!
    Leuke cadeautjes, maak je ze vast blij mee!
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de afgelopen dagen ben ik weinig op blogs geweest en had dus je vorige berichtje niet gelezen, inmiddels heb ik het wel gelezen en schrik toch enorm van de heftige periode die jullie hebben meegemaakt,
    ik kan je alleen maar heeeeeeel veel sterkte toewensen en hopen dat de acties die je hebt ondernomen ook werkelijk goed komen en je in een rustiger vaarwater terecht komt,

    en dan je creatie, meis die ziet er schitterend uit, degene die dit heeft gekregen zal zeker blij zijn, ja echt heel mooi gemaakt.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Ann,

    wat leuk zeg die potten zo mooi opgesmukt... ik kan mij voorstellen dat de persoon die deze gekregen heeft heel blij is... ik zou dat ook zijn :-))

    Wat fijn voor jullie dat de rust wat is teruggekeerd. Ik wens je nog veel sterkte en moed.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gemaakt Ann. Ziet er prachtig uit.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ann,

    Wat een prachtige creatie heb je weer gemaakt! Bij het zien hiervan krijg ik zin in chocolade...

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat de rust weer wat is wedergekeerd Anneke, daar ben ik blij om, hou je taai hé zover als dat gaat natuurlijk. Wat heb je dit prachtig gemaakt zeg, snap heel goed dat ze er blij mee waren, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ann,lief dat je deze mooie potjes gemaakt heb voor deze speciale mensen ik weet zeker dat ze die heel mooi vinden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie en heel veel sterkte.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie en lekkere potten met inhoud gemaakt, met een recept voor een taart te bakken, erbij. Jammie!
    Fijn dat de rust een beetje is terug gekeerd en hou jullie haaks! dikke kus Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi om deze prachtige creatie toch te schenken aan mensen die veel voor je betekenen.
    Een erg gezellig cadeautje dat ook nog eens heerlijk gaat smaken.
    Ik wens jullie ook veel sterkte met alles, houd moed!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een beeldschone creatie en alles mooi gecombineerd met de kleurtjes!

    GR ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke verrassing!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk idee en mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anneke,
    wat leuk dat je volger bij ij bent geworden en natuurlijk kom ik een tegenbezoek brengen. ik vond je creaties zo leuk dat ik ook volger bij jou ben geworden. Toen ik wat verder ging neuzen om je een beetje te leren kennen zag ik dat er erg veel te lezen valt op je blog. Dat ga ik zeker nog doen, maar mijn eerste indruk is dat je een sterke persoonlijkheid bent en dat je je niet op de kop laat zitten door wat dan ook.
    Groetjes en sterkte met wat er speelt in je leven en wat je tegenkomt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen