maandag 3 februari 2014

Druk , druk druk

Hallo allemaal.

Allereerst de nieuwe volgers heel erg welkom ,.. ik hoop dat we veel inspiratie van elkaar kunnen opdoen.

Deze week was enorm druk,.. met de jongste moesten wij naar de opendagen van CIOS dans in Goes en in Utrecht.
Ondertussen een paar verjaardagen, en werd ik zelf  50 jaar. Bij deze wil ik alle lieve DT-leden van NKU nog heel erg bedanken voor de geweldig mooie kaarten en creaties die ik mocht ontvangen.
Tussendoor heb ik voor iemand nog een buik-taart gemaakt voor een babyshower.
En vandaag is mijn jongste kleinzoon alweer 1 jaar geworden.
Maar eerst moet ik weer naar de tandarts vandaag voordat ik taart kan eten,.. want owww wat heb ik een kiespijn. Over een uurtje mag ik komen,.. brr.
Hier laat ik even de taart zien die ik heb gemaakt voor iemand.



13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende taart heb je gemaakt.
    succes bij de tandarts.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd Ann, Sarah zien is altijd heel bijzonder!! Sterkte met de kiespijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Ann, hoe mooi is dit! Mijn complimenten! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Ann, je bent er maar druk mee, ik zie dat je al weer 2 berichten hebt geplaatst. Nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaarjag en wat heb je een prachtige taart gemaakt, jij bent ook van alle markten thuis, erg leuk, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte proficiat met je verjaardag. Wat een mooie taart is dat geworden Leuk idee is dat.
    Succes met je kies hoop dat het gauw beter is.
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave taart zeg !!
    Ik hoop dat je tandarts je van je pijn heeft kunnen afhelpen.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. o wat ziet er dit heel erg mooi uit Ann.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk idee en zó mooi uitgevoerd, prachtige taart! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anneke, ik vergeet helemaal om je te feliciteren met je 50e verjaardag, alsnog proficiat! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! De taart is echt geweldig. Heel mooi gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anneke
    Had ik dat geweten dat je 50 jaar bent geworden, dan had ik je een kaart gestuurd meis...Nog van harte Gefeliciteerd en nog vele jaren en welkom bij de club! En wat een prachtige taart laat je hier zien! Heb je die bij een taartworkshop gemaakt? want het ziet er heel professioneel uit...was vast heerlijk! En je jongste kleinzoon alweer een jaar...wat gaat de tijd snel hè! En ondertussen worden wij maar ouderrrrrrr.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anneke,

    Hopelijk is de kiespijn verdwenen na je tandarts bezoek en heb je toch kunnen genieten van de verjaardag van je kleinzoon én de taart.
    De taart die je voor iemand gemaakt hebt ziet er fantastisch uit en zal dus ook wel erg lekker zijn.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit is een hele mooie taart die je hebt gemaakt en ziet er lekker uit

    hopelijk heb je er nog van kunnen eten

    gefeleciteerd met kleinzoon nog

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen