maandag 3 februari 2014

nieuwe challenge bij wlvc

Lieve allemaal,

Vandaag begint er een nieuwe challenge bij wlvc.

De opdracht voor challenge nr. 19 is de keuze van Janet en luidt als volgt:

Maak een vintage creatie van MDF/HOUT of een vintage kaart/creatie waarop MDF/HOUT is verwerkt dat duidelijk zichtbaar is en ook écht opvalt.

Omdat Liesbeth om persoonlijke redenen even een time-out aangevraagd  hebben ze aan mij gevraagd of  ik tijdelijk Liesbeth's plaatsje even wil vullen en....dat doe ik natuurlijk heel graag graag.

Dan nu mijn voorbeeld waarmee ik jullie inspiratie hoop te geven voor deze challenge.....als je op de site van wlvc zie je nog meer prachtige voorbeelden ter inspiratie

18 opmerkingen:

  1. wat mooi gemaakt, prachtig, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje weer Ann! En zo leuk met al dat lekkers! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ann, wat is er weer veel te zien op je prachtige kaart en leuk dat tijdelijk Liesbeth mag vervangen, succes ermee, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf voor je dat je een voorbeeldkaart mocht maken voor WLVC, maar ik vraag me af wat er op deze kaart van MDF/hout is, ik zie het niet sorry! Het is een zoekplaatje, hihi.
    Fijne week en lieve hobbygroetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke creatie heb je gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart. Hele mooie lay-out. Met prachtige details en dp. Wat leuk dat je tijdelijk in het design team zit. We krijgen hele mooi voorbeelden te zien. Dat weet ik nu al. :-)
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat een prachtige creatie.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig hoor an!
    heel mooie kleuren en spullen gebruikt
    super!

    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blijft kijken! Veel te zien en te ontdekken.
    Het is een topkaart!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel gezellige creatie geworden. Leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superleuk voor je Anneke dat je nu kaartjes mag maken voor het WLVC-blog, hij is supermooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik vind het een prachtige creatie en binnenkomer.
    groetjes van An ( WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit prachtig gemaakt , supermooi.!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Ann
    mooie creatie heb je gemaakt!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hier heb je ook weer een pracht werkstukje neer gezet! Mooi hoor, heel mooi uitgewerkt allemaal. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi is je creatie geworden, toppie!

    Fijn weekend!
    Liefs Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen