dinsdag 23 april 2013

DT-oproep




Wat een uitdaging want dit win je niet zomaar hoor, je moet er wel wat voor doen! Ze gaan er een aparte wedstrijd aan vastknopen.
Diegene die zich het beste aan de regels houdt en daarbij de mooiste kaart maakt,die zal worden gekozen als vaste designer.

Waarom wil ik meedoen,....... de uitdaging,.... je fantasie te kunnen laten gaan. Mensen inspiratie te kunnen geven,...
Al heel wat jaren maak ik kaarten, ben ooit begonnen met 3D, en heb ik heb sinds december 2012 een eigen blog. Dus ik heb nog niet zoveel blog ervaring. Ik werk als thuishulp al jaren. Ik heb vier kinderen en drie kleinkinderen. Ik ben altijd al erg creatief geweest. Maar kaarten maken en kadoosjes en andere creaties gaat al jaren mijn voorkeur uit.
Verder heb ik als hobby's breien, lezen maar vooral bezig zijn met mijn kinderen en kleinkinderen en gezellig koekjes bakken cakepops maken enz. Maar ook de serieuzere dingen interesseren mij. Al jaren maken wij ons als ouders hard voor hulp aan mensen met een psychische ziekte.
Ik vind het een hele uitdaging om met de wedstrijd van het DT-team van Kaartenuitdagingen te mogen deelnemen. kaartenuitdagingen






Ik heb mijn papier bewerkt met distress inkt en mijn stempel ingekleurd met copics.
De bloemetjes het ik gemaakt van koffiefilterzakjes en toen ze nog nat waren bewerkt met distress inkt.

36 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart, lekker vrolijk ook.
    succes hoor voor dt-er
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Ann,mooi papier heb je gebruikt.Succes met de wedstrijd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er geweldig uit Ann, veel sucses!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauuwwwww wat een prachtige Tilda kaart en hoe je alles erop heb verwerkt prachtige kleuren ook!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi anneke
    prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij NKU.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Ann.
    Werkelijk schitterend.
    Succes en groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een super leuke kaart

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt en ik wens je veel succes bij de wedstrijd van nedelandse kaarten uitdagingen.
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ann,

    Zag dat je volger van mijn blog bent geworden. Super leuk natuurlijk.
    Ik dacht ga even een kijkje bij je nemen.
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Succes bij de uitdaging.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart.Ik wens je veel succes.xxxSara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ann

    Prachtige kaart heb je gemaakt.

    Succes voor het D.T

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Veel succes met de wedstrijd!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend gedaan Anneke, ik zal voor je gaan duimen, zal toch wel helemaal leuk zijn als je uitgekozen wordt, toi, toi, toi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Anneke, je hebt een prachtige kaart gemaakt, zowel de binnen en de buitenkant.
    De kleuren vind ik ook héél mooi, nu maar duimen .
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Ann. Veel succes.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een schitterende kaart Ann, prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren heb je gebruikt!! Heel veel succes!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ann,
    wat een mooie kaart heb je gemaakt! de binnenkant mag er ook wezen! bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Ann,
    wat fijn dat je volger geworden bent van mijn blog. Ik ben bij jou eens komen kijken en wat maak jij mooie kaarten!!!
    Ik heb mij dan ook onmiddellijk aangemeld bij jou...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw deze kaart en ook de vorige, want daar ben ikook al eens naar gaan kijken zien er fantastisch uit.
    Je werkt ze echt helemaal tot in de puntjes af.
    Zo iemand kunnen ze wel gebruiken in een DT team.
    Ik hoop dat je erbij bent.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi,
    Wat een mooie kaart nav de sketch. Ik heb net mij kaartje af en ging even kijken bij anderen. Leuk dat je mij volger bent geworden. Ik ben ook volger geworden. Je maakt prachtige dingen. Kom zeker vaker langs.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaarten heb je gemaakt. afgelopen week. Hopelijk gaat het wat beter met je heup en elleboog. En Succes met DT-call.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie bijdrage Ann, bedankt en nu maar afwachten, spannend....groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anneke, leuk dat je volger bent geworden op mijn bog. Dat vroeg natuurlijk om een tegenbezoekje en ik heb me hier niet verveelt. Ik wil vaker naar dit leuks komen kijken en ben ook van jou volger geworden. Deze kaart is schitterend. Veel succes met de DT-call.
    Groetjes

    Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi
    Een geweldig leuke kaart heb je gemaakt succes en leuk dat je mijn blog gaat volgen.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Ann,
    wat leuk dat je volger geworden bent van mijn blog.
    super mooie kaarten maak jij ook, ben ook gelijk je volger geworden
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterende kaart heb je gemaakt
    hele mooie details erop
    dit is echt wel een binnenkomer voor de DT oproep
    ik wens je heel veel succes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi hoor !
    leuk dat je meedoet met de DToproep.
    Nog afwachten nu ....

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Een plaatje!

    De binnenkant is ook schitterend. Heel veel succes met de wedstrijd, zou toch wel heel leuk zijn als je uitgekozen zou worden!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig kaartje heb je gemaakt. De kleuren zijn ook zo mooi. Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige kaart Ann, supermooie kleuren, veel succes met de challenge voor het DT-schap,leuk dat je mijn volger geworden bent...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart heb je gemaakt Ann voor het DT-schap bij NKU, veel succes...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Erg mooi Ann!!!
    Ik ben gelijk je volger geworden.
    Kom ook eens mij mij langs.
    Groetjes hennie DT NKU.
    p.s. spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Een heel mooie kaart Ann ! Veel succes !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende kaart. Heel mooi zo als jij de sketch verwerkt heb. Succes met DT call.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen