donderdag 1 augustus 2013

Ik ben op de achtergrond aanwezig

Bedankt voor jullie lieve reacties die ik steeds mag ontvangen op mijn kaarten! Ik vind het altijd hartstikke leuk om te lezen! Al mijn nieuwe volgers heel erg welkom.
Door alle drukte hier kom ik niet veel verder dan reageren. Deze week was onze vakantie alweer voorbij, en weer in het gareel lopen dus. Vroeg uit bed,.. dozen inpakken want onze zoon van 18 heeft de sleutel van zijn woning in Vlissingen waar hij samen met zijn dinnetje gaat studeren.
En ow wat zal het wennen zijn voor allemaal van vier kinderen thuis nog maar 1 thuis, whahaha dat begint al bij het tafel dekken. Jaren geleden kwamen we zitplaatsen te kort al er vrienden en vriendinnen meekwamen nu zijn we soms met zijn drieën, ook leuk, maar wel stiller allemaal.
Iedereen vertelde mij je houd tijd over, maar helpppppp ik kom tijd tekort. Ach we zullen maar zeggen zoals altijd hier KOMT GOED SCHATJE.
Vandaag ben ik officieel designer bij Nederlandse kaart uitdagingen,.. daar staat ook mijn voorstel berichtje NKU.
Ik hoop hier heel veel plezier te beleven en een leuke samenwerking.

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ann,
    Ik herken dit ook, van hele volle tafels naar 2 á 3 personen. De oudste woont nog thuis, maar heeft nu ook een vriendinnetje, dus ja....Zitten wij al vaak met zijn tweetjes. Maar gelukkig komen ze vaak en ook af en toe gezellig mee eten. In het begin viel ik ook in een gat van 18 broden in de week naar 4 broden, hihi. En van twee grote bloemkolen naar 1 kleine. In het begin gooide ik ook heel veel weg, veel te veel boodschappen, maar alles leert! Wel leuk dat je zoon op kamers gaat studeren en wonen, zo moet het ook...wij vlogen ook uit. Het is nu alleen niet het ideale weer om te verhuizen, maar goed als het regent is het ook lastig!
    Ik hoop voor je dat je een leuke tijd beleef met de NKU challenge en een goed samenwerking!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ann, druk druk, wel leuk dat je dt lid bent geworden bij NKU gefelciteerd hiermee. We zullen wel weer wat van je zien als je in wat rustiger vaar water komt.;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Anneke,
    Ja.....kleine kinderen worden groot en dan vliegen ze uit en dan is het wennen aan een nieuwe situatie.
    Enneh.....wie kan er nou tijd overhouden? Jij niet en ik ook niet hoor. Het blog met tijd heb ik ook nog niet gevonden.....helaas.
    Heel veel PLEZIER bij NKU en ik hoop dat we elkaar nog heel lang van inspiratie mogen voorzien.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo gaat dat Ann, hoort er allemaal bij maar het is idd echt wennen en een hele omschakeling (ook als ze weer komen logeren trouwens, hoe dubbel is dat??)!!
    Als ze het maar goed doen, dan zijn wij ook happy want bezorgd ben en blijf je als ouders!
    Veel succes en vooral plezier bij NKU!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geef t even tijd om te wennen Ann enne komt idd goed;)
    Succes met het dt-schap,we gaan het zien,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anneke,

    Nu officieel welkom bij de NKU dus !! haha
    Succes met alle druktes.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ann,

    Geeft niets hoor dat je even wat minder reageert, zo'n periode heeft iedereen wel eens. Leuk dat je nu bij NKU mag designen. Ik ga zo direct eventjes kijken naar je voorstelberichtje. Heel veel plezier bij het NKU-team!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tja Ann, zo gaat dat als de kinderen op eigen benen komen te staan, maar zo hoort het ook al is het wel even wennen. Succes met inpakken en met je DT-schap, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja Ann dat zal best stil zijn, maar waarschijnlijk komt er ooit weer een tijd dat je stoelen tekort komt, ik zie dat bij ons wel. Wij hebben 2 kinderen, daar komen dan 2 schoonkinderen bij en inmiddels 4 kleinkinderen, dus als iedereen er is...........stoelen tekort haha.
    Leuk joh dat je in het design team bij NKU zit, gefeliciteerd.
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ann,
    Veel succes met de drukke tijd en natuurlijk hartelijk welkom bij de NKU. Superleuk, je maakt prachtige creaties. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ann,
    het zal zeker wennen zijn om weer in het normale ritme te komen en dan ook nog te wennen aan een andere samenstelling van je gezin. Het is bij ons al net zo. twee van de vijf zijn nu het huis uit, maar het kan zo maar gebeuren dat er opeens weer twee uitvliegen....Op vakantie zijn we al uitgedund tot alleen de jongste nog mee...
    Leuk dat je designer bent geworden bij de NKU. Ik kijk er altijd...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd en veel succes bij NKU, heel erg leuk!!
    Het zal best wennen zijn nu maar nu kan je je laten verwennen als je bij hen op visite gaat.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ja heel herkenbaar dat lege nest syndroom
    ook bij ons was het altijd de zoete inval en kwamen we ook stoelen te kort
    inmiddels zijn de kinderen allemaal uitgevlogen en hebben hun eigen stekkie
    wat voor ons in het begin ook heel erg stil en moeilijk was maar in de loop der jaren zijn er weer kleinkinderen bij gekomen dus als die er weer allemaal zijn hebben we toch weer stoelen te kort

    wat leuk dat je nu in het design team zit, gefeliciteerd en een hele fijne tijd toegewenst
    en dat we maar mogen genieten van al je creatieve uitspattingen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen