zaterdag 5 oktober 2013

weggeven Candy

Lieve allemaal,


Het is nog geen middag,... maar ik ga de candy weggeven. Toen ik net online kwam zag ik dat er inmiddels 200 volgers zijn. Zo leuk. Loesje zo zeggen "de wereld is mooier met jou". Ik heb besloten om drie presentjes weg te geven. Maar kwam ineens tot de conclusie dat 200 lootjes maken wel erg veel is. Dus we kiezen gewoon drie mensen,.... Jan doet zijn ogen dicht en wijs in de verschillende pagina`s van de reactie lijst met zijn ogen dicht drie mensen aan. Whhahaha welke het dichts bij zijn vinger zit dan he op het beeldscherm. Deze ga ik weg geven.
 Effe wachtte nog 

effe wachtte nog

en dan zijn deze drie mensen het geworden
 Nelleke

Bep

Marie-Louise

     Stuur mij even een email met je adres gegevens en dan stuur ik je de candy zo snel mogelijk toe
   Veel plezier ermee!!!!!
   

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames, super voor jullie en Anneke bedankt voor deze kans.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wat een verrassing dat ik eruit ben gerold. Ik ga je zo een mailtje sturen. alvast heel hartelijk bedankt! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames en dank je wel Ann voor het geven.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zocht je mailadres, die vond ik zo niet, las wel wat over je boek. indrukwekkend wat er allemaal in een paar zinnen vermeld staat. sterkte met alles. Dat wou ik je nog even laten weten. Groetjes, Nelleke. A
    Ps als je op dit bericht antwoord heb ik je mailadres. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is wonderful. Thank you so much.

    BeantwoordenVerwijderen