zaterdag 29 november 2014

kaart voor challenge bij chocolatecoffeecards

Lieve allemaal,

Ik ben  er weer. Het lijk wel of de drukte en spanningen niet willen ophouden. Helaas kan ik er hier niet veel over zeggen ivm de privacy van anderen.

Vandaag probeer ik een candy te plaatsen voor jullie trouwe volgers. Maar nu eerst even wat ander nieuws . Zoals jullie weten zijn we gestopt met de uitdagingen bij NKU. En wat nou erg leuk is dat ik nu DT-lid ben bij chocolatecoffeecards. CC&CC) Via Cindy werd ik gevraagd door Joanne om dt-lid te worden ik was zeer vereerd natuurlijk .( Daar is de challenge #79 van start gegaan.
en het thema is  Gebruik een charme. En dit is mijn voorbeeld.


13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk nieuws, Anneke. Ik ken het blog ook helemaal niet, dadelijk snel even gaan kijken....klinkt wel leuk (en lekker :o)
    Je hebt in elk geval een prachtige creatie gemaakt als binnenkomer!
    Fijn weekend en veel sterkte met alle drukte en spanning.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. sterkte met alles! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje!
    Erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,

    Wat een leuk kaartje. Spijtig van die spanningen, hopelijk betert alles weer snel op.

    Grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw nieuw DT lid bij CCC gaaf An gefeliciteerd meis! Ook leuk dat je weer iets hebt geplaatst op je blog! Ziet er heel leuk uit! Jammer dat je niet vertel hoe en wat je hebt gebruikt, maar dat zal tiijd gebrek zijn!
    Het wordt echt tijd dat de rust terug keertbij jullie! Hou je goed en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dit kerstkaartje Ann en gefeliciteerd met nieuwe uitdaging als designer....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk en gefeliciteerd met je DT-schappie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart heb je gemaakt

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a great card Anneke! We are so happy to have you on our team at CC&CC. You are wonderful addition to our team! Hugs, Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart, ik ga gelijk kijken bij de challenge. Gefeliciteerd dat je DT-lid mag zijn.
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Ann! Leuk dat je weer in een nieuw DT-team mag zitten, gefeliciteerd :) Je eerste DT-kaart voor hen is gelijk een toppertje!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen