zondag 1 februari 2015

Candy

Goedemorgen lieve allemaal,

We hebben een gezellig druk weekend gehad.


Onze jongste kleinzoon was gezellig bij opa en oma, hier zijn we net wakker 
dus nog even lekker chillen op de bank
Dan aan het eten beginnen want we krijgen vrienden te eten vandaag
We eten Roti  met als toetje chocolade mousse in een chocolade bakje en ik wilde dit graag zelf maken 
en zoals je kan zien is dit gelukt. Maar o wat was het zoet.






                                   Dan nu de kaarten die ik mocht ontvangen voor de candy.






                                                                    Monique
                                                                        Hannie
De mannen hier in huis hebben gekozen. Er bleven twee kaarten over.
Maar Jan vond de ene het mooiste en Denzel de andere en ze konden geen keuze maken.
Dus heb ik besloten dat De onderste kaart van Hannie Op de eerste plaats staan en Monique toch een prijsje krijgt dus zo zijn de mannen hier ook beiden blij :)
Dus meiden stuur jullie adres naar mij en ik stuur ze je toe.
Dank je wel voor het meedoen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige foto's Ann, zo samen op de bank. Heb je een leuke verjaardag gehad ? En roti...mmmm, heerlijk.
    Gefeliciteerd Hannie en Monique....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anneke wat heb je mooie verjaardagskaarten ontvangen! Heel leuk :) Bedankt voor het plaatsen van deze super leuke candy! Hannie en Monique van harte gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten en candy!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anneke, wat ben ik blij dat de 2 mannen er niet uit konden komen...hahaha. Dank je wel voor het prijsje alvast. En Hannie ook van harte gefeliciteerd!
    Ik zie dat jullie het heel gezellig hebben gehad. Lekker eten en genieten van je kleinzoon.
    Fijne zondag. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ann,

    Wat fijn dat je zo'n leuke dag had en wat een super leuke foto's van de logeerparty en je heerlijke gerechten, je hebt er echt je best voor gedaan!!!
    Wat leuk dat mijn kaart de mooiste gevonden werd en ik dus jou candy gewonnen heb. Ik ben er reuze blij mee, dankjewel ,ook aan de mannen!!!
    Ik stuur je mijn adres in een mailtje.
    Nogmaals dank en een fijne dag verder.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk weekend heb je zo te zien.
    En mooie kaartjes gekregen....dat is genieten he!

    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat genieten met zo'n klein mannetje in huis..
    Je hebt goed je best gedaan om jullie vrienden te verwennen met al dat lekkers. Mammie, chocolade is echt mijn lievelings toetje!
    En de mannen hebben hun taak als jury heel serieus genomen. Mooie kaarten heb je ontvangen Anneke.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je een super leuk weekend hebt gehad !
    Je kookkunst mag er ook zijn !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig hoor je kleinzoon in huis en mmmmmmmm wat een lekker toetje ook je roti ziet er super lekker uit! Kan mij voorstellen dat het moeilijk kiezen is, hele gave kaarten zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaarten heb je ontvangen ! Je hebt duidelijk een erg lekkere verjaardag gehad !
    Hopelijk komt mijn kaart toch zeker maandag in de bus !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een fijn weekend hebben jullie gehad
    het zijn prachtige kaartjes die je hebt aangekregen
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien heb je een heel gezellig weekend gehad Ann, dat is echt genieten met je kleinzoon...En ook veel leuke kaartjes gekregen zie ik Hanny en Monique gefeliciteerd met het winnen van de candy....heel veel plezier ermee

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ann
    Je kaart is retour gekomen vrijdag, er staat dat het adres foutief is ... niet leuk dus !!!
    Ik ga maandag nog eens checken op het werk, zou hem terug naar je willen opsturen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen